3508 Cat Injector 132-0203

Detail di u produttu

Tags di u produttu

3508 Cat Injector 132-0203
Marca: Nine / Caterpillar
Numero di parte: 132-0203
Numeru di parte di remanu:
Fabricazione:
Applicazione: 3508
Pesu: 1 kg

Pruduzzione Key Point Introduzione
1.workblank hè pruduciutu da noi stessi fabbrica
2.Ogni parte hà ID, ogni trasfurmazioni hà esattamente u travagliu di u travagliu.
3.Test bancu hè a prova ogni dati spray, micca i dati mediu di a vechja edizione.Assicuratevi chì e merchenzie ogni dati hè perfetta.
4.100% tassu pruvatu prima di a consegna
5.5.muvimentu prufessiunale è rapidu per u serviziu dopu a vendita.

Cosa hè u Feedback di i Clienti?
"Prezzu raghjone."
"Avete un serviziu prufessiunale prima è dopu è una qualità megliu.Quandu aghju un prublema di installazione di tecnulugia, Brand Nine mi darà prestu è una risposta prufessiunale ".
"Quandu aghju pruvatu, aghju compru 2 set di Little Factory Injectors, cum'è normale 3 mesi anu da rimpiazzà. In più, quandu rimpiazzà i pezzi, aghju bisognu di pagà i soldi di i travagliadori, vale à dì, a mo machina travaglia a mità di l'annu, 1 macchina hà bisognu di cumprà 2 set injectors. da una piccula fabbrica o da una buttrega di remanu. Ma compru Brand Nine, possu aduprà 6 mesi senza nisun prublema.Sè noi calmu è accountant, pudemu ottene u risultatu di paraguni facilmente.
"2 setti di pezzi di piccula fabbrica + costu di u travagliu> 1 set di prezzu di nove parti di marca. Inoltre, se pigliu pezzi di piccula fabbrica, infine aghju fattu una impressione di cattiva qualità à i clienti ..."


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi