sistema diesel common rail trè generazioni

Diesel Common Rail hà sviluppatu 3 generazioni.It hà a forte tecnicu putenziale.

A pompa di rampa cumuni di prima generazione di alta pressione mantene a pressione massima, perchèscarti of energiaè a temperatura di carburante alta.

 

a seconda generazione pò aghjustà a pressione di output secondu u requisitu di u mutore, in più hà a funzionePre-iniezioneèDopu Iniezione.pre-iniezioneriducemutorerumore,1% spray di carburante in u cilindru d'aria per cumpressione ignite primainiettore di dieselIniezione principale, Alloghju di u focu di pre-riscaldamentu. Dopu à u cilindru di l'aria di pre-riscaldamentu, l'iniezione principale diventa più faciule. A pressione è a temperatura di u cilindru ùn aumenteranu micca di colpu, bè à a riduzione di u rumore.xspansion prucessuFate dopu à l'iniezione, fate a seconda volta. A temperatura di u cilindru aumenta da 200 à 250Celsius gradu.riduce l'ariaa contaminazione.

nutizie

À causa diForte tecnicu putenziale,L'ochji di ogni fabricazione si mette nantu à un sistema di ferrovia comune di terza generazione. L'attuatore piezo rimpiazza u solenoide, cusì pò ottene una migliore custruzzione di iniezione di precisione, a struttura più faciule senza pipe di ritornu di carburante. A pressione pò esse aghjustata da 200bar à 2000 bar. esse 0,5 mm, riduce u fumu è l'emissioni di NOX.


Tempu di pubblicazione: 16 settembre 2020