Cume Clean Engine?

Pulizia di u mutore
A pulizia di u mutore più cumuna è simplice hè a pulizia in u cilindru di u mutore.Stu tipu di pulizia per i vitture novi hè generalmente cunsigliatu per esse

fattu una volta trà 40.000 è 60.000 chilomitri, è poi si pò sceglie di pulisce dopu à circa 30.000 chilomitri.
L'operazione di pulizia in u cilindru hè relativamente simplice.A manera più cumuna hè di aghjunghje un agentu di pulizia à l'oliu vechju prima di mantenimentu, è poi cumincianu a vittura per lascià u mutore pulisce l'internu per mezu di u muvimentu reciprocante di u pistone.Can.

Avà, una operazione più accurata hè di utilizà una macchina cù capacità di soffiu per cunnette à l'interfaccia di a griglia di l'oliu dopu chì l'oliu vechju hè scaricatu dopu à a pulizia, è soffia l'oliu vechju restante da i viti di l'oliu per assicurà chì ùn ci hè micca vechju residuu. in umutore.L'oliu di u mutore hè presente.Ma stu tipu di funziunamentu deve ghjudicà l'effettu secondu u disignu di u mutore differente.Per esempiu, a vite di l'oliu di u mudellu Ford hè nantu à u latu, è u vechju oliu di mutore cù u nivellu di liquidu sottu ùn pò micca esse sbulicatu.L'effettu hè naturalmente micca bè, ma u viti drain d'oliu cum'è Audi etc. U mudellu à u fondu hà un effettu assai bonu.


Tempu di Postu: Dec-09-2021