Cumu pruvà l'ugelli da sè stessu

Una volta chì l'escavatore scontra prublemi cum'è difficultà à inizià, rallentamentu, è un aumentu bruscu di u cunsumu di carburante, parechje volte u maestru di mantenimentu principia cù l'ispezione è a pulizia di l'ugello di iniezione di carburante, chì spiega ancu l'impurtanza di l'ugello di iniezione di carburante da u latu.
Oghje, l'editore vi darà una introduzione dettagliata à l'ispezione di l'iniezione, a pressione è altre prublemi cunnessi di l'iniettore di carburante.Dopu avè maestru di e cumpetenze di ispezione, assai difetti ponu esse gestiti da elli stessi!

iniettore 0445120067

Pronta à travaglià
Perchè a prissioni è u statutu di l'iniezione ùn pò micca esse cuntrullati accuratamente, hè cunsigliatu di preparà vetri protettivi, è ùn pruvate micca di pruvà a fossa di iniezione cù e vostre mani per impediscenu di esse spruzzate nantu à a faccia, l'ochji è l'altri parti.
Misura di a pressione di iniezione
Dopu a pulizia di i dipositi di carbone in u pirtusu di a bocca, assicuratevi chì ùn ci hè micca polvera è altri contaminanti intornu, è poi a pressione di spray pò esse misurata.
(1) Cunnette a valvula di iniezione di carburante à u tubu d'alta pressione di u tester di iniettore di carburante.
(2) Operate lentamente a leva di operazione di u detector di l'iniettore di carburante per leghje a pressione istantanea quandu u carburante principia à esse injectatu da l'iniettore di carburante.

图片1

(3) Se a pressione di iniezione misurata hè più bassu di u valore specificatu, a gasket di regulazione di pressione deve esse rimpiazzata cù una gasket di regulazione grossa.

(4) Verificate u statu di spray.Dopu avè aghjustatu a pressione à a pressione di l'apertura di a valvula specifica, verificate u statutu di spray è a tenuta di l'oliu di u sediu di a valvula cù un tester di iniettore di carburante.
Ispezione di a tenuta à l'oliu di u sediu di a valvula
· Dopu à spraying 2 o 3 volte, aumenta lentamente a pressione è mantene a pressione più bassu di a pressione di apertura di a valvula da 2,0 MPa (20kgf/cm 2) per 5 seconde, è cunfirmà chì nisuna goccia d'oliu caduta da a punta di u carburante. iniettore.
· Aduprate u tester di l'iniettore di carburante per spruzzate mentre verificate s'ellu ci hè assai oliu chì sguassate da u joint overflow.S'ellu ci hè assai oliu di fuga, deve esse strettu di novu per cunfirmà.Quandu ci hè assai perdite d'oliu, rimpiazzate l'assemblea di l'injezione di carburante.

图片2

Spray è spray state

· Operate a leva di cuntrollu di u tester di l'iniettore à una velocità di 1 à 2 volte per seconda per verificà s'ellu ci hè una iniezione anormale.Se i seguenti cundizioni di spruzzo normale ùn ponu esse ottinuti, u rimpiazzamentu hè necessariu.
· Ùn deve esse micca una inclinazione estrema.(θ)
· L'angolo di spray ùn deve esse nè troppu grande nè troppu chjucu.(α)
· U spray tutale deve esse nebbia fina.

 

Bona prestazione di stop spray (senza drag è acqua)
Test di scorrimentu di a valvola di ugello
Prima di fà l'esperimentu di sliding, pulisce a valvula di u nozzle cù un carburante pulitu, mette l'alloghju di u nozzle verticalmente, è poi mette a valvula di u nozzle in u nozzle case di circa 1/3 di a lunghezza.Hè bonu per osservà chì a vàlvula di u nozzle caderà liscia sottu u so propiu pesu..

 

Inoltre, dopu chì l'iniettore di u novu pruduttu hè immersu in l'oliu anti-ruggine, l'agentu anti-ruggine di film sigillatu u mantene da l'aria, cusì l'agenti anti-ruggine di film seal deve esse sguassatu è dopu immersi in oliu novu pulitu per pulisce l'internu. è fora di l'iniettore., Pò esse usatu dopu à sguassà l'oliu anti-ruggine.


Tempu di pubblicazione: 15 ottobre 2021