Chì ghjè u principiu di funziunamentu di u solenoide?

Principiu di travagliu di l'iniettore di carburante
1. Quandu a vàlvula di solenoide di l'injector ùn hè micca attivata, a piccula primavera pressa a valvula di bola sottu à u piattu pivot à a valvula di sollievu.
Nantu à u pirtusu di l'oliu, u pirtusu di drenu d'oliu hè chjusu è si forma una alta pressione di ferrovia cumuni in a camera di cuntrollu di a valvula.In listessu modu, una alta pressione di ferrovia cumuna hè ancu formata in a cavità di a bocca.In u risultatu, a vàlvula d'agulla hè furzata à entre in u sediu di a vàlvula è isolà è sigilla u canali d'alta pressione da a camera di combustione, è a vàlvula d'agulla ferma chjusa.
2. Quandu a vàlvula di solenoide hè attivata, a piastra di pivot si move, a valvula di sfera si apre è u foru di drenaje d'oliu hè apertu.
À questu tempu, a prissioni in a camera di cuntrollu diminuite, è in u risultatu, a prissioni annantu à u pistone diminuisce ancu.Una volta chì a forza resultanti di a pressione nantu à u pistone è a molla di l'ugello cade sottu à a pressione chì agisce nantu à u conu di pressione di a valvola di l'agulla di l'ugello di l'iniezione di carburante (a pressione di l'oliu quì hè sempre alta pressione di ferrovia cumuni), a valvula d'agulla serà apertu è u carburante serà injectatu in a camera di combustione attraversu u foru di l'ugello.Stu cuntrollu indirettu di a vàlvula d'agulla di l'iniettore adopta un inseme di sistema di amplificazione di pressione idraulica, perchè a forza necessaria per apre rapidamente a vàlvula d'agulla ùn pò esse direttamente generata da a vàlvula solenoide.A chjamata funzione di cuntrollu necessaria per apre a valvula di l'agulla hè di apre u pirtusu di drenu d'oliu attraversu a valvula solenoide per riduce a pressione in a camera di cuntrollu, in modu di apre a valvola di l'agulla.
3. Una volta a valvula solenoid hè powered off, ùn sarà attivatu.A piccula forza di primavera spingerà u core di a valvula solenoide è a bola
A valvula chjude u foru di drenu.Dopu chì u pirtusu di drenu di l'oliu hè chjusu, u carburante entra in a camera di cuntrollu di a valvula da u foru d'ingressu d'oliu per stabilisce a pressione di l'oliu.Questa pressione hè a pressione di u carburante.Questa pressione agisce nantu à a faccia finale di u pistone per generà pressione discendente.Inoltre, a forza resultante di a molla di u boccu hè più grande di a pressione di u carburante d'alta pressione in a camera di l'ugilla nantu à a superficia cònica di a vàlvula di l'agulla, in modu chì a vàlvula di l'agulla hè chjusa.
4.Moreover, a causa di l 'alta pressione di carburante, leakage accadirà à a valvula agulla è u pistu di cuntrollu, l 'oliu leaked scorri in portu di ritornu oliu.


Tempu di Postu: Set-07-2021